Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

..Το σφυρί...

 
Δυο παλιοί φίλοι, ο Χρυσόστομος και ο Περικλής, συναντιούνται μετά από χρόνια, 75άρηδες πια, τυχαία στο δρόμο... Χαρές, αγκαλιές και τα συναφή.... Αφού εξάντλησαν τα τυπικά (για χοληστερίνες, πιέσεις και εσωκοιλιακά...) ρωτάει πονηρά ο Χρυσόστομος: Ρε Περικλή τι κάνεις στο άλλο θέμα; Ακόμα το σφυρί "δουλεύει";;; Α!! Πάνε αυτά τα ωραία, λέει ο Περικλής.... Δηλαδή καθόλου; Επιμένει ο Χρυσόστομος, ούτε αραιά και πού.... Τι να σου λέω Χρυσόστομε, αυτά τα ξέχασα πια, ούτε που μου περνάει απ' το μυαλό... Μου 'πεσε εντελώς..!!!!! Τι λες μωρέ παιδί μου!!!!! Τόσο πολύ; Λέει ο Χρυσόστομος..... Γιατί ρε Χρυσόστομε εσένα ακόμα αντέχει το "σφυρί";;; Να σου πω Περικλή, εγώ  είμαι μια χαρά μπροστά στο δράμα που περνάς.. Εμένα ακόμα κρέμεται........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου